pátek 1. února 2013

Únor - už aby to jaro...

Mohlo by se zdát, že teď právě začíná jaro. Je nad nulou , už ani sníh,
a my chodíme v mikynách.Ale to bláto!, ..a zas má přimrznout.

1.února-Z Dastiena se stává valášek a testujeme kobylku Deisy.Brzo ráno přijel pan doktor.Já měl synáčka vedle svého boxu ubytovaného už celou noc.Jenže on se tam tak bál! Stále volal na mámu dolů do ohrady, až jsme mu ji museli dovézt.Narkózu by jinak vůbec nevnímal.Takže s ní se uklidnil a pomalu usínal.Když se začal probouzet, byl už vedle ní a pěkně vyvázaný, aby nemohl lehat.
Daisy- na jízdárně.
1.den
Energií jen kypěla a tak se vylítala dosytosti.A znovu ještě jednou, tentokrát už pod sedlo.A budeme muset pracovat..... F O T O
...Daisy a skákání...
Uprostřed foto z původního
domova

Jízdárna s Donem
Písek na jízdárně je příjemnej na běhání a tak jsem si dnes hezky zaběhal.Krom toho nějaká ta drezura, to si panička neodpustila.Jen jsem z ní stále čuchal ten pach nový kobylky.Jsem z ní urvanej jak zamlada.Moc se mi líbí, je to holt taková nohatá slečna, co by se vedle mě vyjímala! Jo, mít ji tak u sebe ve výběhu,-to bych se už za jinejma ani nepodíval.

Dastienek je stále doma a rána je zatím dobrá.Smutek a bolest pomalu odchází.Na procházce s mámou už zase chytá rukávy, límec od bundy.Ale spokojí se i s vodítkem v puse.Takový miminko, co potřebuje dudlík v puse.

Dnes jsem viděl paničku odcházet s Daisy na jízdárnu,Napadlo pár centimetrů sněhu.Pracovali, a pak jsem je viděl přicházet a za chvilku ji vedla zase kolem mé ohrady do výběhu k jízdárně.A bude se seznamovat s koňmi!

První den v ohradě. Daisy se projevila jako slušná kobylka.Nejprve k ní cvalem přiletěli všíchni koně.Poběhali si a pak se očuchali.Když jich bylo na ní moc, vyhodila zadníma.Ale měla o ně zájem a nechtěla jim ubližovat.Bude si hledat kamaráda.
6.února nám napadal čersvý sníh a slunce pálí po celý den.
Jdem si pohrát s Daisy na jízdárnu a pak s Donečkem na kopec.
Tam se může pást a ohřívat na sluníčku.
Počkáme si na západ slunce a jdeme domů.
S Daisy venku
Na jízdárně to nešlo a tak jsem ji vzala k její velké radosti někam ven.Z původního plánu jít jen pár set metrů za barák se stala hodinová vyjížďka.První přechod přes koleje, první projití potokem,-měla holka trošku zamotanou hlavu.,,Co to tady je? To by se mi mohlo něco stát!! Ale když jde panička přede mnou, tak to asi jde.Půjdu teda s ní.,, Krásně jsme to přešli, to ano, ale kdo má na těch 180 cm v kohoutku nasedat??
Na Ovčí Hoře
Jednoho únorového dne jsem se zase vypravil s mámou.Co na tom, že má zase říji.Ona je na to úchylná a vždycky,když s ní někam jdu, tak se říjí.A pěkně jsme si užili zapadaných cestiček a sněhu,a unavil jsem se až až.
Koníček Quido se už nemusí bát,že se sena nenají.Koníci ho vzali do party a o seno se už podělí i s ním.




Máme taky oře pod kapotou.I oni se musejí někdy provětrat.Takže pravidelně jednou týdně s nimi panička vyjede,...a musejí pracovat...

Venku s Dajsy
Tak jsem tuhle trochu záviděl tý rezavý nový holce.Panička si s ní vyjede a já ji hodinu a půl ani nevidím.Co tam spolu asi dělali?
Přijeli spokojený a pěkně unavený.Taky bych šel,..odpočinek jednoho dne je na mě až dost.

DOKONALE ZMUCHLANEJ ČUMÁČEK!! To miluju !!
,,A se mnou se panička jenom mazlila.Mě se to líbí, hlavně to vzájemný provokování a pošťuchování.Mohl jsem se dnes místo ježdění jen tak procházet po dvoře, dělat co chci, čuchat kde chci, přemisťoval jsem věci , protože je neumí uklidit sami a ze všeho nejvíc jsem dělal tyhle ksifty!,,..ani si předem zuby neumyl. ,,Na to jsi opravdu profík, Donečku.Jen kdybys neměl takový pomatený nápady, jako stavět se na zadní, když to klouže!,, A tak se na ty zadní opravdu stavěl.Měli jsme z toho legraci, ale jen do tý doby, než mu ujeli ty kopyta po ledu a přímo ze svíčky si sedl na zadek a pak se po zádech skulil na zem, jak spadlá hruška.,,A hurá,rychle se zvednout a než mě panička chytí za přetržený vazák, tak se podívat dolů na kobylky.Nejblíž mám tu malou béžovou!,,A běžím za ním, za mnou mi někdo rychle nese nové vodítko.Stojí u ohrady a prohlíží si Toničku.,,Jé, ta je krásná!!Neodváděj mě od ní!!,,Ale to nejde, musíme zpátky.Na silnici se zastavil a zůstal smutně stát.Neřehtal, neplašil se,.. jenom smutně kouká.Já vím, dnes se nám to moc nepovedlo!
Dejsi s koňmi
na vyjížďce s přáteli a kobylka se seznamuje s novými kamarády.
Doneček na Ovčí hoře
Dnešek byl jen pro Něho!A to jsme si to museli
užít!

Po mnoha letech....

Po mnoha letech se vracím k mému starému blogu,a to z toho důvodu,že server, na kterém byl tento původní blog , se ruší.       A tak jsem ce...