neděle 21. října 2012

Poznávám oheň

Jak jsem poznával oheň.

Do ohrady se nese něco zvláštního,velkého.Sleduji z jedné ohrady paničku, jak nese zvláštní věc.Musím se jít juknout.Třeba bude zábava,už se tu nudím.A tak se blížím a blížím,trochu váhám,ale panička to položila a jde mi vstříc.Pak jde pomalinku,krok po krůčku blíž k té věci.Vidí,že si nejsem jistej a tak čeká na kažej můj krok za ní.Společně se blížíme k velký hranatý věci.
Nejprv koukám hodně upřeně na tu věc a čekám, jestli se nezačne hýbat.Panička z ní vytahuje nějaký vnitřnosti.Byli tam nějaký listy a na nich samí malinkatý koně,který se nehýbali.Pod nimi byli další a další koníci,jak otáčela ty listy.Pak jsem si směl prohlížet sám.Taky se mi povedlo jedno otočení.



Pak vytahuje další věc.Strašně to šustilo a škubalo se jí to v ruce.Hodila to na zem.Přišla se podívat i teta Lada a já si to nemohl nechat ujít.Teď se to už nehýbe.




Tak jsem to chytl jako ona.Trochu to přizvednu a ono se to začalo hýbat!! Uf,-to je ale překvápko!!
,,Trdlo jsi,to jen tady fouká vítr!,,říká panička.Mě to bavilo.


Vzala mi to a skrčila se nad tím tak,že jsem skoro neviděl.Strčil jsem nozdry k jejím rukám a zkoumal,co tam dělají.Měla malou krabičku s dřívkama a drápala s nima o krabičku.,,dyť mi foukáš do ohně,takhle to nepodpálím!!,, Co já vím, co je to oheň! Poznám to jen, když budu hezky zblízka koukat.


Moje teta Dia je jen o málo starší a je taky hodně zvědavá.Ta si to nemůže odpustit.Taková podívaná!!Jak tady ty plameny tancujou! Jako víla Plamínka.

Po mnoha letech....

Po mnoha letech se vracím k mému starému blogu,a to z toho důvodu,že server, na kterém byl tento původní blog , se ruší.       A tak jsem ce...