úterý 4. prosince 2012

Jsem tátův syn

V tomhle článku vám dokážu, jak mi je synáček nápadně podobný.
Důkazů bude mnoho a tak je sem budu přidávat.Jsem z něho nadšený.
Mám skoro věrnou podobu sama sebe.Tudíž můžu být pyšný.Tohle dítě
zapřít nemůžu a tak se jen těším, jak budu sbírat další příklady! Mrkající
Už jako mimino jsem uměl z radosti stát na zadních.

Táta to někdy zkouší z trucu, je už trochu zkušenější lump.
Tohle byla moje první zábava v boxe.S mámou jí moc nebylo.
Tátu tohle baví i po 10 letech, takže asi taky jen tak nepřestanu.
Tenhle trik vypadá už trochu složitě.Mě to ale nikdo neučil a už to umím.
Čištění paničky není nic složitýho.Běžně si takhle půjčujeme kartáč.Nakonec mi ho věnovala.
Výhružně se při běhu zadívat na tebe taky umím.Zamračený
.......a táta, ten to občas myslí i vážně Překvapený
10.12.2012- dnes mi je přesně 19 měsíců a tady v TOM, to určitě po tátovi NEJSEM!


Skok na kouli zatím trénuju jen na mámě.



Po mnoha letech....

Po mnoha letech se vracím k mému starému blogu,a to z toho důvodu,že server, na kterém byl tento původní blog , se ruší.       A tak jsem ce...