neděle 3. března 2013

Březen,skoro jaro


Okolní města bez sněhu, jen ten Liberec je zasypanej a ne to roztát.Přesto jsme si troufli vyjet na skoro jarní vyjížďku do hor, tento rok naši první.Jdeme dál a dál do kopců až tam,kde se pomalu ztrácejí i poslední stopy lidí.Tam nahoře běhají jen srnky a divočáci.Nikdo jiný tu už evidentně dlouho nebyl.Sněhová vrstva je vyšší a vyšší a koně se brodí s čím dál větší námahou.Ale my to zvládnem! Doneček prošlápne cestu, máma Dona už jde líp.Energii nám dodává slunce, které snad v tomto roce opravdu poprvé pálí celý den.Se stoupajícím převýšením se stromy zabarvují do bíla.Ojíněné větvičky jsou už celé bílé a les připomíná pohádku o Mrazíkovi.Zima, nám ale opravdu není, dědečku!!
Po dvou a půl hodině jsme zase doma, unavení a šťastní!

3.března
Výstava morčátek Praha
Jedeme s naší samičkou Netykavkou a dalšími 7 mláďaty.Všech 7 jsou naši odchovanci.A že to dopadne tak skvěle, jsme nečekali.Máme registraci u 7 z nich.
Do stáda jde Standa
Dobrá zpráva,-další majitel, který se nebojí dát koníka ven přes celý den.A tak se dnes Staník seznamuje s našimi koňmi.Bude s nimi trávit dny i noce na louce a tak se musejí seznámit.Dastien i Mario jsou nejzvědavější.No holt omladina. A dastien chce neznámému pánovi odnést vodítko! ,,No tak mi ho dej! A nebo se aspoň chvilku přetahuj!,,


S Dajsy na výletě
Trochu delší vyjížďka do míst, kde ještě holka nebyla.Máme velkou chuť běhat, a tak louky cváláme.Stačí nám krásné pomalé hopity a já jsem spokojená, že se neřítíme, jako ti šílení plňasi.Jezdit sami má své velké výhody.Neučíme se špatné věci od druhých.Kobylku už vážně nemůže nic překvapit.Jako by tu všude už několikrát byla.Opravdu hodně spolehlivý koník.A na zpáteční cestě- potkáváme kolegyni Toničku.Zuzka s ní má trochu problémy, nechce jít dál od stáje.A tak si dáme ještě jedno kolo navíc i s ní,-jako doprovod.Vracíme se se západem slunce.Boží den.

Don na louce
Měl jsem se prý vylítat.Ale to se mi nechtělo, protože všude pode mnou jsou trsy trávy a tak si raději hrabu a koušu.Jenže pak na mě šli s bičem.Chytil jsem rapla a nemohl se zastavit.

Sluníčko mi svítilo do očí a tak jsem běžel, až jsem proběhl oplůtek.A už jsem byl u Toničky a Denvříka.
Bylo to příjemný překvapení a tak jsem si tu chvilku začal vychutnávat.Ale dlouho ne.Chytli mě a odvedli z ohrady.Tak jsem se aspoň ještě ohříval na sluníčku.

Čeká nás krásných pár desítek minut.
Jedeme si užívat sluníčko!!



Společně venku a zkoumání pachů cestou je Donečkova oblíbenázábava.
Hlavně nikam nepospíchat a všechno si v klidu užít.


LADA
Ladušce se bříško kulatí a krátí se jí dny čekání na hříbátko.Přesto,že se sotva kulí, stále si udržuje vedoucí pozici ve stádě.Domů si ji nikdo nedovolí předbíhat.


29.březen - Poslední den Nelinky u nás
Našla se jedna hodná rodina a ta si Nelinku vyhlédla už na vánoce.Konečně si ji kmohli odvézt.Ať se má u nich dobře,.Bude se nám po té nejmilejší kobylce co znám, moc a moc stýskat!!Každý den chodila z ohrady jako poslední.
Tonička a Denver- dokonalý pár!!

Podařilo se mi vidět dva kosáky při jejich urputném boji skoro na život a na smrt.A taky byla po ruce kamera.




Po mnoha letech....

Po mnoha letech se vracím k mému starému blogu,a to z toho důvodu,že server, na kterém byl tento původní blog , se ruší.       A tak jsem ce...