sobota 13. dubna 2013

Mám dceru!!

Jak se něco takového mohlo stát, zůstane asi navždy moje tajemství.
Stalo se to jedné deštivé noci v polovině dubna 2013.Pod střechou
naší stáje se začal rodit nový život.Bude to moje a budu na to zase
pyšný.Nevím ještě,jestli to bude holka nebo kluk,
ale bude určitě ďábel! Nebo dračice.

12. dubna 2013

v 02.25 hodin v noci

se začne odehrávat tento příběh:

V 02.35 hodin se na svět poprvé podívala moje dcera!!

Moje první noc s mámou:


V den kdy jsem se narodila,
stály u mě 3 sudičky lidské.......
........a v ten samý den se nad mojí malou hlavou objevili i sudičky ptačí!! Přiletěli zdaleka!!

Po mnoha letech....

Po mnoha letech se vracím k mému starému blogu,a to z toho důvodu,že server, na kterém byl tento původní blog , se ruší.       A tak jsem ce...