neděle 26. května 2013

Dia 4 roky

Dia 4 rok

Utíkají nám ty dny a roky.A já si pamatuju,jak před 4 roky se v tom domečku
uprostřed dvora narodila mojí mámě klisnička,a jmenuje se Dia.Prožili jsme
krásné i smutnější 4 roky, a já jsem rád, že tu je Dia stále s námi. Mám ji rád
jako sestru,vím,že je to sestra a tak její přítomnost mě nijak nesvádí k
lumpárnám, který dělám před jinými kobylkami.


SVOD KONÍ 2013
Na poslední chvíli se rozhodlo,že Dia na svod půjde.Po prodělané nemoci byla hodně zesláblá a smutná.Nakonec pár posledních dnů rozhodlo.Dia jako by zázrakem začala nabývat váhu a propadlé boky a bříško se znovu zakulatilo.
Tak jdeme!A hezky si mě změřte,nemám se za co stydět!!






Panička,která o mě pečuje,mě posledních pár týdnů bere jen do zápřahu a chodí si se mnou hrát na jízdárnu.Sedět na mě už nesmí,-prý to nejde, protože čeká miminko.Taky mi ukázala její bříško...-Jo, takový bříško měla i teta Lada, -a pak přijde den a bude tu miminko.Prohlížím si ji opatrně.A tam uvnitř se hýbou nějaké nožičky :-)


Už dlouho si mě nevšímají.Musím něco dělat a jsem hodně mrzutá.
Starší kobyly si mě ani nevšimnou a malý Dastien si radši hraje s valachama.
A tak mě chytají záchvaty nudy a vzteku,Musím se hýbat, a tak provokuju
malou Deanu.Nebo ona mě? Jsem ráda, že ji tu mám!

Po mnoha letech....

Po mnoha letech se vracím k mému starému blogu,a to z toho důvodu,že server, na kterém byl tento původní blog , se ruší.       A tak jsem ce...