neděle 19. května 2013

Můj 1 měsíc

1.DEN V BOXE - Musela jsem se přesunout do vedlejšího boxu a to se mi líbilo.Očuchat a prozkoumávat mě zaměstnalo po celou dobu,co panička čistila náš byteček.1.DEN a HNED NA DVORKU - Ani jsem se tu mezi vámi ještě nerozkoukala a už mě tlačili někam pryč za mámou.Otevřeli se dveře a přede mnou byl veliký nový svět.





Stačilo pár minut na rozkoukání a pomalu jsem začala chodit,......očuchávat věci a lidi a nakonec hopsat kolem mámy.

1.DEN NA LOUCE



..

11.DEN NA LOUCE



  !! Jsem ujetá na žraní hlíny :-)




20.DEN - máma mě zásobuje mlíčkem a já cítím,jak mi rostou svaly.
,,No,jen mi mámo tolik nedopřávej, nebo ze mě bude kulturista!!,,
Taky jsem dostala ohlávku.Zatím nevím,na co to je,a taky mi na hlavě vadí a tak ji chci občas setřást.Ale sundali mi ji,..a dávají ji jen na chvilku.
Ten den se kolem mě pohybovali pohádkové bytosti.Byla tu čarodějnická akce a já s mámou jsme se museli zúčastnit.

VE STÁDĚ !!!

Byla jsem s mámou sama v ohradě.Mohla jsem si lítat po celé louce a nikdo mi nepřekážel.A koně vedle v ohradě se na mě stále koukali.
Ale zvědaví koně tak dlouho přemýšleli,až si k nám cestu našli. Prošli za námi korytem řeky.

A tak jsem se po měsíci života ocitla tam,kam teď budu patřit.Bude to moje rodina .A taky se hned 3 hodné tety našli.ajsy,Dona a Dia mě hlídají a hodná teta Dajsy odhání ,, vetřelce,,.Hlídá mě víc, než moje vlastní
máma.

To malinký jsem já s mámou,- a to vedle je můj dvouletý bráška Dastien s maminou.Ne,není to vůbec legrační, vždyť jsme ještě děti Mrkající

2 moje maminky a já
Smějící se

Po mnoha letech....

Po mnoha letech se vracím k mému starému blogu,a to z toho důvodu,že server, na kterém byl tento původní blog , se ruší.       A tak jsem ce...