neděle 11. listopadu 2012

Se sedlem-kruhovka

Poprvé v kruhovce se sedlem

Dnes za mnou přišla do ohrady a já ji chtěl hned radostí kousnout do rukávu.Dostal jsem po čenichu, ale stejně jsem to zkoušel celou cestu až ke kruhovce.Zavřeli mě tam a já hned zpozorněl.Už nekoušu paničku, jen volám na mámu,už ji totiž nevidím.Za vysokou stěnu nevidím a tady je jen panička a pár věcí uprostřed na zemi.


Jdu znovu tahat paničku za rukáv.Najednou mě nic přes hubu nepláclo,ani nikdo nenadává.Jééé,ona je někde jinde.Mává v ruce s bičíkem a taky mě kolem zadku.Začal jsem se vztekat,-vždyť nevím,proč to vlastně dělá.Pak už mě s tím plácla po zadku.
Musel jsem utíkat.Klusat i cválat,zastavil jsem ale rád,hned když jsem dostal dovoleno.Bere na mě dlouhý provaz a hází na záda.
Dlouho mě to nebaví.Našel jsem ten bič a teď proženu tebe!!A už za ní běžím....

Máme pauzu a já si zase prohlížím všechny ty věci.Hele, tady jsem něco schodil,-ale já ti to zvednu.Ale možná si to nechám a nedám.Krásně si s tím mávám.
A pak jsem objevil tu velkou věc.Ale nesmím si s ní hrát.Bere mi ji od huby a zvedá do výšky.Mě je to fuk.Pak mi na záda pokláda obojí najednou.Kolem břicha se něco vine a utahuje.




A znovu mě odhání od sebe a musím běhat!!
Teď už to na zádech cítím.Pár výskoků ,ale nespadlo to.
Budu se s tím muset smířit.Doufám jenom, že na takový hlouposti panička dlouho zapomene!!
,,Já doufám Dastiene,že ty na dlouho nezapomeneš,,

Po mnoha letech....

Po mnoha letech se vracím k mému starému blogu,a to z toho důvodu,že server, na kterém byl tento původní blog , se ruší.       A tak jsem ce...